Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Inženýrskogeologické poměry mostu přes Vltavu na stavbě 519 silničního okruhu kolem Prahy
Polák, Zdeněk ; Král, Jan (vedoucí práce) ; Havelka, Jaroslav (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá zhodnocením inženýrskogeologických poměrů mostu na stavbě č. 519 silničního okruhu kolem Prahy včetně vyšetření stability skalních svahů v místě předpokládané výstavby. Jedná se o přemostění hlubokého erozního údolí Vltavy, na jehož svazích vystupují na povrch horniny svrchnoproterozoického stáří. Na lokalitě byly zhodnoceny pomocí rešerše archivních podkladů, vlastní rekognoskace a laboratorních zkoušek, geologické, hydrogeologické a inženýrskogeologické poměry, které jsou přehledně uvedeny v inženýrskogeologické mapě v měřítku 1:2000 a řezu 1:500. Jako podklad pro vyhodnocení stability skalních svahů sloužila podrobná dokumentace skalních výchozů. Samotné vyšetření stability proběhlo pomocí klasifikace Slope Mass Ratting a Marklandova testu pro stereografickou projekci. Na výstupech práce je souhrnně popsán horninový masiv včetně mapy stability skalních svahů v měřítku 1:500 a popsány základové poměry uvažovaného mostu.
Inženýrskogeologické aspekty výstavby trasy metra C v Praze
Zemánek, Jan ; Rout, Jiří (vedoucí práce) ; Zmítko, Jiří (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá inženýrskogeologickou charakteristikou trasy pražského metra linky C. Popsána je historie výstavby i hlavní použité metody při stavbě tunelů a stanic. Snahou bylo i zhodnocení náplně a rozsahu inženýrskogeologického průzkumu pro přípravu staveb v různých etapách výstavby. Zvláštní pozornost je zaměřena na neobvyklé části stavby, kde bylo použito výjimečných anebo v České republice nestandardních postupů výstavby. Práce shrnuje historické inženýrskogeologické zkušenosti s výstavby trasy C, které mohou být využity při přípravě projektu metra D, jehož trasa vede částečně v souběhu a v obdobných geologických poměrech, jako trasa C. Klíčová slova: metro, terasa
Inženýrskogeologické poměry mostu přes Vltavu na stavbě 519 silničního okruhu kolem Prahy
Polák, Zdeněk ; Král, Jan (vedoucí práce) ; Havelka, Jaroslav (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá zhodnocením inženýrskogeologických poměrů mostu na stavbě č. 519 silničního okruhu kolem Prahy včetně vyšetření stability skalních svahů v místě předpokládané výstavby. Jedná se o přemostění hlubokého erozního údolí Vltavy, na jehož svazích vystupují na povrch horniny svrchnoproterozoického stáří. Na lokalitě byly zhodnoceny pomocí rešerše archivních podkladů, vlastní rekognoskace a laboratorních zkoušek, geologické, hydrogeologické a inženýrskogeologické poměry, které jsou přehledně uvedeny v inženýrskogeologické mapě v měřítku 1:2000 a řezu 1:500. Jako podklad pro vyhodnocení stability skalních svahů sloužila podrobná dokumentace skalních výchozů. Samotné vyšetření stability proběhlo pomocí klasifikace Slope Mass Ratting a Marklandova testu pro stereografickou projekci. Na výstupech práce je souhrnně popsán horninový masiv včetně mapy stability skalních svahů v měřítku 1:500 a popsány základové poměry uvažovaného mostu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.